Beeflower

Wednesday 28 April 2010

Love is a riddle

The days goes by with chocolat and coffee, cafetheria with Charlotte, written happiness all over. Right now I'm happy, right now there's nothing special. Right now there's nothing. Love is a riddle, I don't have an answer, do you?


Siden alle lurte på hva jeg fikk i posten så var det dette fine tøystykket:


Og her viser man stolt frem den fine badedrakten og litt sånt.


 Her er kaken fra helgen, Mina's bursdag. ♥

Og jeg har også brukt smålig av tiden min på Operakaféen i Drammen, hvor jeg spilte for en mengde eldrende mennesker. 

Her har vi gjengen som koser seg med filmatiserte fantasier av rødtopper som blir "drept", de er redde, hvertfall smålig.














By heart 
           Aina

1 comment:

kristina said...

Ahaha!
Ja ikke sant, jeg er så flott så :D
<3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails