Beeflower

Monday 19 April 2010

Hei og hopp!

Og jeg fikk gå i barnebursdagen til Ida-Marie og det var utrolig gøy! Beste jeg har vært i tror jeg!


Jeg har en utrolig søt nattkjole som jeg sover i under et utrolig søtt prinsesse nett over sengen min(fra IKEA, selvfølgelig). Jeg føler meg liten og søt igjen, som et barn. Og jeg fant ut at jeg har en forkjærlighet til IKEA, siden de har en minido ved siden av voksendoen som er kjempe søt og de har økologisk pasta som selvfølgelig er vegetarisk og de har søte stoler til 49,- og sånn betale selv sak. Det er kjempe gøy å handle der!
 Jeg har SELV flyttet sengen til den andre siden av rommet mitt og det samme med skapene mine. Den ene Marilyn Monroe plakaten  har jeg rammet inn og hengt et lys over.
Nok om rommet mitt.



I dag er det mye stress og jeg gruer meg. Jeg har rett og slett ikke noe lyst til  å stresse. Jeg bare gleder meg til dagen er over.
OG. Dere er alle velkomne til konsert, multisal - union klokken 19.00 i dag. KOM OG HØR!




Ha.
Overfokusering er gøy.
Og Caroline kostet 0 kr i mattetimen fant vi ut.





Og matteklassen er med siden Kari ville det så gjerne. :}

Love Aina

1 comment:

KariKari said...

det siste var useriøst, men ellers sier jeg takk! hehe:)
Håper konserten gikk bra <3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails