Beeflower

Saturday 24 April 2010

morgenstund har gull i munn

Her sitter jeg og Amadeus og slapper av. Klokken 14.00 skal jeg spille konsert i Operakaféen, andre etg på magasinet, Drammen idag. Klokken tre skal jeg i bursdag, klokken syv skal jeg i en annen bursdag, så det blir mye farting. Den første bursdagen skal Amadeus være med i, det kan bli morsomt!
Kaffe som smaker utrolig godt i en gul kaffe kopp og ender som vandrer vilt ute på asfalten i nabolaget(bildet kommer senere) mitt. What I said, helt normal dag.

Og hvis man søker på gul kaffekopp på Google, så får man et slikt resultat.


Love Aina

1 comment:

Hege said...

Sv: Oj! Det hørtes ikke så gøy ut, haha! Men jeg vedder på at du var flinkere enn jeg kommer til å være... jeeeg... vet ikke hva som er bremsa, og i klassen min lurte de meg med at det var noe som het "blinklysolje".. Eh... Jeg tror ikke jeg tenkte klart... ;o

--

Nåå det bildet var kjempefint! :-o
Høres ut som du får en travel dag, hihi! :-D

Hege

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails