Beeflower

Wednesday 14 April 2010

Mes grand-parents

Jeg fikk et søtt kort av farmor og farfar med 400kr i. Jeg fikk perle-klokke, en ting man kan sette glass på som hadde overskriften "God-daughter" og akkurat den var bare fra farmor. Jeg fikk også et turkist armbånd og 200kr fra familien i nord. Glad i dere. ♥
YOU JUST MADE MY DAY. 

På kortet sto det:

-----------------------------------------------------------------------------------

A i n a

Finsk og betyr "den eneste".

Holder hodet kaldt og rolig. Hun er en utmerket leder. 
Lojal mot slekt og venner. 
Setter pris på alt det vakre i livet.
Er en fremadstormende intelligent tenker.

Navnedag 27.juni.

Aina er et navn å være stolt av. 

-------------------------------------------------------------------------------------


Og jeg har trent så ikke mobb hår og sminke.

Love Aina

1 comment:

Anonymous said...

Det kortet der var såååå DEG!
Jeg fikk også et sånt kort til bursdagen min, hehe:D

- hege <3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails