Beeflower

Thursday 15 April 2010

Smile

Jeg har lyst til å kose meg i solen med kaffe og venner. Jeg har lyst på søt badedrakt. Jeg vil få penger gratis slik at jeg kan gå på kafé hver dag. Jeg har lyst til å spasere i byen og vise frem kjolen min. Jeg koser meg for det. Jeg koser meg nemlig på drømmestipendet sin nett side. Skolen har vært grei. Vi så 2012. Og det er ikke akkurat slik jeg ser det for meg, men. og. JEG FIKK 5/6 på NATURFAGs prøven i dag. Glad glad glad.
Og jeg har fått Marilyn Monroe plakatene i dag som Therese og Hero ga til meg. Love.

Therese og meg i speiltingen ved Ypsilonbruen og den fine fine karakteren min.

Trærne lever når jeg går til skolen.


Her er plakatene mine(♥) :

Love Aina

2 comments:

Kari said...

hva med matteklasse-vennene dine? :( vi må jo få komme på bloggen! HEHEEE:)
du er søt:)

Norma Jeane said...

Nydelige plakater! :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails