Beeflower

Friday 9 April 2010

Soleil

Alt er fint når solen skinner. Dagen stråler. Fantastiske tante Susanne har bursdag i dag, Veronica hadde bursdag på mandag for de som ikke fikk med seg det og jeg har bursdag på søndag. Sverige kurs med intern humor, modernemusikk - innblikk, spanske herrer som liker å tro at de er smarte og spør om facebook for å holde kontakten når man ikke engang har hilst, men sånne kontakter ute i verden er vel greit det og, Folk som drikker øl fra kaffekopp og fin musikk som Earth wind and fire spiller, Kaker og sjokolader og ja - vi bodde litt ut på landet og fant oss en fast butikk. Jeg har hatt det kjempe fint og i dag skal jeg feire en fin fin dag. Hi. Jeg gleder meg litt egentlig. Jeg baker kake, koser meg med søte sanger, skal spise og ja nyter solen innenfra.

Men dette er jo ting dere ikke bryr dere så mye om egentlig vel?
Vel, jeg kan si dere en ting. Blogg er blitt til dagbok, det er egentlig få som blogger.

And love is insanity. 



Dere skal få bilder fra turen en annen gang snaart, jeg bare har ikke orket å laste dem opp enda. 











Love Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails