Beeflower

Friday 13 August 2010

Back in the days before

Bodø. Masse fint. Og sånt. Sånne fine gamle ting og gamle fine mennesker og unge fine mennesker og koselig. Byturer og orkestermusikk med  russere og nordmenn(damer også) og sånt. Familie og altfor mye kake og mat og sånt at man føler man trenger en mils joggetur og hundrevis av suppekurer. Litt øving. Og litt tilbakeblikk. Og litt savn. Litt mye savn etter å kunne være her en stund, kanskje bo her en liten stund? For det er så fine rom og sånt. I morgen skal vi kjøre herfra i bil, jeg stemmer for 10 timer - sove - 10 timer, men jeg tror det blir slik at vi sover to netter og det håper jeg ikke. Men fjellturer og fine norske steder vi ikke har sett det gleder jeg meg til.

//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com



Translation: I'm in Bodø, visiting my family and having great fun. I'm beeing feed with cakes, cookies, coffee and pizza - I kind of know what to do when I arrive home. Beeing here makes me realize how nice it is living up here, maybe I want to study some place like this, it's truly like my second home. And the air up here is amazing!

By heart Aina
(og denne pcen hater jeg litt fordi den liker hverken å bytte sider eller morsomme skrifter!)

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails