Beeflower

Monday 9 August 2010

Pickpocket

Nå har jeg vært i Danmark på kurs også. Jeg har lært meg noe som passer overraskende med øktene mine. I Danmark bodde vi(Julie Cathrine, Veronica og jeg) hos Anders og Ida. Det var fint der, men laangt. Og egentlig ikke i Århus, men like utenfor og Julie og jeg som skulle finne veien og sånt ti om kvelden til huset dems og det klarte vi ved hjelp av ting som vi så utenfor. Så onsdag går reisen videre til Bodø. Siste stoppested før skolen starter. Og jeg gleder meg massemasse(faktisk). Hele sommeren har jeg gruet meg til kjøreturen hjem(tredagers), men nå kan jeg faktisk nesten ikke vente. Det blir en koselig biltur med soving og familie og stoppesteder og sånt.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Og folkens! Bildene fra NBO har kommet. 

Translation: I've been in Denmark and I had great fun living at Anders and Ida's place. And now I'm looking forward travelling to family with family to Bodø. 

By heart Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails