Beeflower

Monday 2 August 2010

A trip to a dream I would never take

Trondhjem var fylt med spilling, shopping, kino og pirbadet. Kinoen vi så heter Inception og Leonardo Dicaprio spiller hovedrollen. Den er veldig til å anbefale, den er detaljert og nøye gjennomgått og slutten elsker jeg bare! Pirbadet var vi på to ganger og fordi jeg ikke hadde bikini eller den fine badedrakten min med til Trondhjem så måtte jeg kjøpe en random for 50kr per del. Men det gikk greit og sånt. Jeg kjøpte en finfin nattkjole og en søt blå kjole og noen småting fra Søstrene Grene. Trondhjems turen var en fin tur og opplevelse. Med mange fantastiske nye mennesker som jeg ser igjen om et halvt år. Så turen besto mye av kos, vi øvde rundt seks timer hver dag med NBO og lørdag kom konserten. Konserten gikk bra og alle var fornøyde. Og vi som egentlig skulle bo på firemannsrom bodde på enmannsrom hele uken, noe som var litt fint. Også de få bildene jeg rakk og ta.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Mamma som prøvde og ta bilde, dette var det beste.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Translation: Tronheim filled with playing for six hours each day, a little shopping, some running to Pirbadet(a center with pools and waterslides) and going to the movies. It was great fun, you can see how little time I had for pictures.


By heart Aina

1 comment:

cathrine said...

håper du hadde det kjempegøy der! :D jeg spiller ikke mye saxofon mer desverre...

hyggelig at du var innom bloggen min aina! long time no see :)<3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails