Beeflower

Sunday 22 August 2010

There's a hidden garden some place


Allerede har jeg problemer med å forstå hva som står i historie og filosofi boken, jeg forstår liksom ikke hva de mener. Fransken er enda mer håpløs etter bare første leksen, og vi som skal ha tentamen i år også. Men denne helgen innser jeg bare mer og mer hvor overlykkelig jeg egentlig er for å slippe og måtte ha naturfag noe mer i hele mitt liv eller geografi. Jeg er ferdig med det og det er veldig veldig fint.
Helgen har vært fin med Therese og meg som aker ned trappen og finner ut tjue minutter senere at vi glemte å sette sjokoladebollen(som var fylt med 200g sjokoladeruter) på et høyere nivå enn Stella sin nese. Så når jeg husket på det var det selvfølgelig for sent og vi måtte gå et par turer ekstra på natten for Stella sin del. Vi spiste en fantastisk god frokost her hjemme før vi tok turen ned til byen, Therese holdt Stella og jeg tok Amadeus - selvfølgelig var minstemann det største problemet og jeg bar han halve dagen kan du si. I byen fant vi mange fantastiske og gamle blader til 10 og 20 kr stykke fra 1954 og sånt. Vi fant gamle funkbare kameraer og søte serviser. Vi tok turen over til Bragernes og kjempet oss gjennom folkemengdene med to hunder noe som er ganske vanskelig og ikke særlig positivt med stygge kommentarer i bakgrunnen. Jeg kjøpte en fempakning med belgiske vafler som familien skal kose seg med etterpå under Poirot. Etter lunsj i toppetasjen(toppleiligheten) på Union sammen med familien til Therese så tok gjengen turen hjem. Therese og jeg begynte å pynte oss og lage valfer før foreldrene mine kom hjem så de kunne kjøre oss videre til Åskollen. Og på Åskollen etter en av verdens største bilflauser så traff vi mange koselige mennesker og der ble vi til halv to før vi ble hentet.
Dagen i dag har gått med til å sy, øve, rydderommet, skifte lyspærer(for første gang) og lekser.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com

Translation: The festival with dogs and friends in the evening! 
By heart Aina

1 comment:

Synneopsis said...

Skolen blir bedre etterhvert, det tar bare litt tid å starte opp hjernen igjen etter den lange ferien. Selv har jeg enda ikke skjønt ett ord av Politikk og menneskerettigheter... og på torsdag skal vi inn til Oslo for minitinget...

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails