Beeflower

Thursday 19 August 2010

Finish

Jeg tror jeg er fornøyd med blogg utseenet for en stund nå. Vi får se. Dagen i dag har gått med til korps og øving. Skolen er det ganske lite av siden vi slutter så tidlig, men den første ordentlige dagen er i morgen. Jeg gleder meg egentlig litt til å finne ut av sosiologi og sosialantropologi, også den nye klassen og læreren.
Helgen har jeg planlagt ganske fint. Først skal Therese og jeg passe Amadeus og Stella, siden tenkte vi å ta oss en tur ned til elvefestivalen før vi skal til Åskollen. Gleder meg allerede.

Hva har dere planlagt helgen? 
Hva syns dere om utseenet som ble resultat?





Translation: I’ve spent the day playing saxophone and band. The first long school day is tomorrow and I kind of am excited, thinking about seeing who my new teacher may be and finding out who my new classmates may be. I’m spending the weekend with Therese, dear. We’ll babysit two dogs and go to the local festival before meeting some people at Åskollen(a place in Drammen).
What have you decided to do this weekend?
What do you think about the blog new look?




Aina


1 comment:

Synneopsis said...

Jeg liker det nye, endelige designet. Det er så søtt, og så... deg! Perfekt. Og dessuten rosa :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails