Beeflower

Friday 27 August 2010

There's no reason for asking but still

Her sitter jeg i kantinen med musikkteori hengende over meg. Jeg husker nemlig så lite fordi det har vært sommerferie, men Barratt Due vil visst sette oss i grupper etter nivå og ja - derfor sitter jeg da uoffisielt og prøver å øve litt. Men det går ikke alltid så ekstremt lett når en haug med technomennesker og musikk for fullt hus henger rundt deg i luften og når hun ene av de menneskene så absolutt skal spille Soul and --(husker ikke)-- på piano og noen andre prøver samtidig å spille lisa gikk til skolen på en og samme tid og la oss ikke glemme de små skalaene som kommer en gang i blandt. Med alt dette rundt så er det ikke mye musikkteori som blir gjort. Wish me good luck.
Og i kveld har Therese og jeg tenkt oss på kino for å se Inception, for meg blir det da andre gang.
Tumblr_l4gozqrgtt1qbgjgyo1_400_large
Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails