Beeflower

Wednesday 4 August 2010

Mr. Curiosity

Jaa'a, nå reiser jeg igjen. De siste dagene har jeg tilbringt med Anette og Kiran, Therese og Charlotte. Charlotte og jeg dro på kafé(of course) også ble det kjøp av en finfin kjole selvfølgelig. Så nå reiser jeg med musikkgjengen på spillekurs i Danmark. Gleder meg og det blir koselig og fint. Det var rett og slett ren positiv energi som kom på disse fire dagene. Jeg fikk hvilt meg ut og er nå klar med en gjeng støtfangere dersom jeg støter på noe. Så her sitter jeg da og koser meg på rommet med musikk og svarthvitt-tv'en min og beundrer kjolen. Vi fant forresten (selvfølgelig igjen) verdens finestefinestefineste kåpe! Vi ble så forelsket i den, men prisen er (litt) teit. Så jeg må krangle meg til den tror jeg. It truly was amazing.

Så au revoir! Eller bare på gensyn!


Translation: I'm again travelling out of the country to Denmark. Some friends and I will go there for playing music. My days at home I've spent with my friends Anette, Kiran, Therese and Charlotte. It was great fun. Charlotte and I was of course after a cup of coffee and tea out for some shopping. And I found a dress and a coat of beauty. We fell in love with it. So see you when I arrive home again.

Au revoir, or in danish: på gensyn!

//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
By heart Aina

1 comment:

cathrine said...

du farter rundt mye ser det ut som! :D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails