Beeflower

Wednesday 29 April 2009

Bonne nuit (:

jeg vet det er "dag" i deres øyne, men i mine er dagen bare en lys natt. Idag har jeg for det meste spist mat, snakket om at jeg heller har lyst til å dra på fest enn å dra til Bodö og pakket kofferten min(den fiiiine lilla). jaa, og nå er jeg sulten, igjen. jeg blir nesten oppgitt jeg altså. hm
Også synes jeg det er litt genialt sagt av boka mi: Gud er i alle ord. Ikke si "sist gang du var her" for da kan det godt bli din siste, for da tror Gud det er det du vil. hmmm.. ja det er noe å tenke over! (:

også i går kveld lagde jeg meg et bilde som jeg faktisk ble fornøyd med selv. hørte dere det? jeg sier jeg er fornøyd, altså tegn på selvtillitt.
jeg tror jeg vil vise det bilde jeg (:
hihi

også har jeg ingen penger lenger og det er ikke noe koselig, og hvorfor er livet mitt så fiiiint for tiden daaa? hmm (:
(bortsett fra at jeg skal reise)

hihi..

Ja her er det bildet jeg ble fornøyd med daa.

4 comments:

Veronica said...

du lagde deg ett bilde? hihihi, du satt på en tekst og litt farger iallefall (Y) :P

Meen, må si at det var en veldig flink fotograf som klarer å fange ett spøkelse (eller bare en mann som går litt fort forbi..)

Duuuuu ♥

Aina said...

hihii, <3
jaa, jeg er enig med at fotografen er flink ja! og hun blir enda flinkere med speilrefleks (:!

duuuuu<3

Synneopsis said...

Selvtillit er bra! =D Og bildet også=)

Aina said...

hihi, (:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails