Beeflower

Sunday 5 April 2009

The unborn

The unborn er en skrekkfilm. Jeg og Charlii skulle gå på kino og vi valgte denne foran komedier om shopping. Vi blir begge fort skremt og er veldig paranoide. Men likevel. Da vi hadde kjøpt popkorn og brus og en snn liten rødaktig godteri rusla vi opp til kinosalen. Sal fem, rad fire, sete seks og sju, MIDT i kinosalen. den lille kinosalen, tenk. Da vi satt der angra vi, vi ville gå å se den shoppinggale komiker filmen, men flytta oss ikke x). Så begynte filmen. den handla om demoner og sjeler og midtverdenen og hoder som snurra og drap og sinnsykhet og eksorisisme og halve irisen blå og halve irisen brun OG mirror og gamle greske myter . Denne filmen anbefales. Virkelig.
Charlii og jeg skalla og skreik. jeg tror de menneskene bak oss ble lei av oss.
OGså gjemte vi oss bak skjerfet til Charlii, så vi bare så en liten del og.. BLått er nesten ikke en fin farge lenger, for den var sentrert i denne filmen.
Men gå å se den for det! x)


3 comments:

Synneopsis said...

=D

ikke en film for meg, jeg er altfor lett å skremme.

Veronica said...

Jeg har alltid likt å tro at jeg liker skrekkfilmer og at jeg ikke blir noe redd. Men det er så absolutt ikke tilfellet, jeg dør jo av reklamene for skrekkfilmer til og med. Neste gang blir det teppe og skjerf og alt som er!

Aina said...

x), ja det anbefales! :P

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails