Beeflower

Saturday 18 April 2009

NM!!! : )

Jeg vant NM solistklasse en!! :D åå jeg ble så glad, jeg skal få meg mere selvtillit. det har jeg lovt Veronica :)
Også må jeg gratulere søstra mi som fikk andreplass og Veronica og Anders som fikk fine plasser i klasse to og Trio Con Brio som fikk første plass :)
Hele uka mi har vært kjempe fiin! Jeg har hatt det så fint fra onsdag av og hele tiden trodd at lørdag kommer jeg til å bli skuffa, men guri!
JAA.. sånn slutt på skryten:)

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive om akkurat nå x)
Hvertfall, jeg har masse prøver til uka og spilling og prøver og bil-kurs-ting ogogog.. ja :)

- Hvordan er livet deres da? =D
- Har dere også mye prøver? ..
- hvordan er det med selvtillitten =D?



weee :D jaah :)

6 comments:

Synneopsis said...

GRATULERER! =D

Aina said...

Taakk :D<3

Veronica said...

HIHIHI- fine plaseringer ja. Takk for den :P Men Jørgen og Øyvind vant ikke iallefall, og jeg slo jo mange av de jeg trodde jeg ikke skulle slå, så jeg er vel litt fornøyd! OG DUUUUUU DA <3<3<3<3

Aina said...

Jaa, men det er jo sant da :D takk :D<3

cathrine said...

ååå gratulerer så mye!!! :D:D:D:D<3

Aina said...

Taakk (:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails