Beeflower

Friday 24 April 2009

Veronica og jeg lever ! =D

det er gøy, vi lo faktisk, noe som vi ikke burde x) Vi skulle kjøre hjem fra Oslo også krasja vi og jeg fikke prøve nakketing og kjøreambulans(første gang siden jeg ble født) dette var stort. Også kom mange mennesker og mamma prata og jeg og Vero fant ut at vi kanskje kommer i avisa også fant jeg ut at jeg var i Drammen når jeg trudde jeg var i Oslo, hihi.
jaaj :)
www.verosopp.blogspot.com - bilder fra ulykka :)


så var reklame unnagjort også hihi :)

JEG LEVER :)

4 comments:

Veronica said...

Hihihihihi, adrenalinkick er morro :P Og vi var jo sikkert bare veldig glade for å ha overlevd, oog vi er på nettavisa hvertfall xD http://dt.no/article/20090424/NYHET/581324132/1063/NYHET

Aina said...

hihib :)

Synneopsis said...

Bra det gikk bra med dere=)

Aina said...

=)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails