Beeflower

Monday 20 April 2009

The enviorment - do something, quickly


Det er på tide at folk tar ansvar for sine handlinger her i verden! hjelp den neste generasjon, så de ikke tenker, hvorfor gjorde ikke forfedrene våre noe mens de kunne?vær så snill å gjør det dere kan, og se de filmene jeg anbefaler her, jeg er sikker på at det endrer innstillingen deres hvis dere mener det ikke er global oppvarming!

Her er en nettside du kan gå inn på :
www.climatecrisis.net

Her er en liste over hvilke filmer du bør se som får deg til å bry deg:
Wall*E
An incovenient truth

Óg en liste over ting du kan gjøre:
sortere søppel
la være å kaste søppel på bakken
har du fem minutter så finn en pose og plukk opp litt søppel i nabolaget ditt
gå på bruktbutikker(vintage)
kjøp deg el-bil eller bilder som ikke forurenser eller forurenser mindre!
bruk offentlige transportmidler så mye du kan
gjenbruk av forskjellige ting
anbefal filmene jeg har anbefalt til dere videre til andre folk
gjenbruk av poser og ikke plastikk, men miljøposer.


Har du andre ideer som folk kan gjøre så gjerne kom med en kommentar om det! (:

5 comments:

Veronica said...

An inconventient truth du liksom, den er vel kanskje litt for subjektiv for min del.

Synneopsis said...

Men Wall-E er bra!

Hm... Man kan begynne å gjøre mer som ikke krever at man kjøper noe? For eksempel gå en tur istedet for å sitte inne å se film?

Aina said...

ja det og! :)
jeg syns begge filmene viser realiteten.

Jørgen said...

fint du tar opp ting som dette, da. :)

Aina said...

:)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails