Beeflower

Thursday 9 April 2009

Once upon a time will never be the same. But the memory is still immortal =D!

hBursdagen min var kjempe koselig med mange koselige folk! :D og vi gikk på kiwi for å kjøpe is og danset rundt også fant jeg 37penger i lomma mi :) det var koselig :D også lagde vi pizza også fikk jeg så søte presanger:D! Jeg fikk:
- Alle sammen kom, nesten :)
- Maria Mena cd
- Grå hatt som jeg har tenkt til å bruke hver dag! :D
- Sweeney Todd DVD
- Hello Kitty boks
- Hello Kitty spenner
- Turkist smykke
- Sølvsmykke(ikke ekte daxD )
- Vennskapssmykke
- Sånne knekke pinner ting
- En hundrelapp :)
- En tohundrelapp
- Hello Kitty bamse til å henge i vinduet

Jeg så på filmen med en gang nesten x) og cd'en har jeg hørt på mange ganger :D<3
Jeg er vært fall kjempe takknemlig for de som kom! :D


Er det noen som har noen ideer for hva jeg kan gjøre på selve dagen min?=D
Aner ikke hva jeg skal gjøre og vil ikke kjede meg x)
hjelpe meg?:D

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails