Beeflower

Monday 6 April 2009

En fantastisk dag !

I dag har Gjengen vært i Oslo på shopping i vintage butikker<3. Vi kjøpte masse fint og vi var også innom Gina Tricot :). Så tok vi tog til Sandvika, hvor Synne holdt på å kjøre til Drammen alene x) og vi rusla der en stunn. Vero, Kristine og jeg var innom Søstrene Grene og kjøpte sløyfebånd og kjærlighet på pinne( x) ).
Da vi kom til Drammen skilte gjengen seg, Kristine, Sigrid og Vero gikk et sted jeg ikke vet(sikkert koselig), mens Synne og jeg gikk til bussen. Vi snakket om så mye rart x)
Da jeg kome hjem bakte jeg kake til i morgen, prøvde ut hva jeg skulle ha på meg i morgen og festet sløyfer på klærne mine :D

For en koselig dag :D!

- har dere hatt en koselig dag i dag dere, også? =D



<3

3 comments:

Veronica said...

JA'A <3

Veronica said...

btw, vintage is the beauty of the environment. Soorry, du kjenner jo meg.

Aina said...

ok x)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails