Beeflower

Saturday 11 April 2009

hihi for en bursdag! =D

jeg har hatt en fantatisk dag! jeg overnattet hos Anette og var der til klokka ett, så hentet mama meg. Vi dro og kjøpte skolesekk og så på bikiner x). Da jeg kom hjem
Møtte jeg amadeus med sløyfe rundt halsen og kake og gaver. Jeg fikk MASSE fint<3!:D
Så fikk jeg noe jeg ikke likte og en bok jeg allerede hadde. SÅ da bar det til Gulskogensenteret for å bytte klær og bok. Jeg fikk meg også en ny kalkiss.: )
Da jeg kom hjem så jeg på tv og spiste pizza, jeg ble invitert til Vero på sjokoladescones og vegetarlasagne som Vero og Elise hadde laget. Det var koselig<3
Så jeg gikk for å møte de på bussholdeplassen hvor Anders skulle ankomme^^
Så Spiste jeg og dro hjem:P, det var kjempe koselig og god mat!=D
Da jeg kom hjem så vi krim med familien etter at jeg hadde ryddet littegrann : )
SÅ begynte foreldrene mine å bli sure på meg x)
Nå skal jeg legge meg : )
Nattis sötiisser!

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails