Beeflower

Tuesday 19 May 2009

17.maai et mardi

Hihi (: hva kan jeg si? 17.mai var kjempe kosliiig!♥ Jeg marsjerte først med korpset etter å ha ropt for full hals på vennene mine. Så dro jeg hjem, skifta til bunad, og dro til middagselskap hos Anna, Kjell og Laila. Det var spennende (:
OGså var det en familie der jeg absolutt ikke likte, men det er nå så.
Etter å ha skiftet stakk jeg til byen for å møte Anette, Emilie, Jens-Richard og Oscar. Det var også spennende, også dro vi på tivoli også møtte jeg Vilde og mange fra skolen og jaa'aa(:
Nå er det tirsdag og jeg liker tirsdager. Jeg har vært på BarrattDue og det er alltid like koselig og jeg og Veronica tar alltid like mange söte bilder♥ men neste gang blir ikke like koselig for da er det årsprøve..jaja
OGså har jeg finni ut at jeg har EN frihelg før jeg og Veornica reiser til USA.. Altså den femte helgen (inkl denne som kommer) så skal vi til USA, 20.juni.. Ikke det at jeg gleder meg så veldig til den campen altsåå..
Ellers så rusler det å går og jeg har VELDIG masse å gjøre for tiden.
OG jeg kom inn på TUP på NMH.. (: jaa..
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

2 comments:

Veronica said...

Je t'aime, je t'aime, je t'aime, je pense que je t'aime trop fort ♥ ♥

Et bien sûr, nous allons parle francais seulement. J'aime votre header également, et toi!

Dormez bien ♥

Aina said...

HIhi<3 jeg skjønte halvparten men, ♥ je t'aime, mignonne ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails