Beeflower

Thursday 14 May 2009

une très bien semaine ♥

Jeg har hatt en kjempe fin uke med masse fridager! Også har jeg vært syk da, forkjølelse til de grader, med feber og greier, men det gjør ikke noe. OGså er det litt morsomt å forstyrre rektor under talene om eksamen med hosting(:
Jeg har med meg kamera nesten overalt vil jeg nå si(:
Også har jeg hatt danseforestillinger og det var kjempe koselig!♥
Jeg og Tiril og Lisa og Nicole, for det meste meg og Tiril egentlig, fløy rundt i tre og en halv time og tok bilder og spilte kort og surra og hørte på musikk og sminka oss om og om igjen før vi gikk på scenen x)
Også har jeg tatt bilde av den tyrkise fuglen som har lagt eggene på bildet fra forrige innlegg :D
Og i morgen er det eksamen..
Det har rett og slett vært en finfin uke ♥
Selvom jeg savner andre venner♥ ♥

Amadeus♥





Amadeus og klesvasken (:


Den turkise fuglen (:




I teateret (:








Sånn går det når man skal i teateret, har sminka seg og har kamera





- Hvordan går det med dere?♥
- Har dere tatt noen fine bilder og har hatt en fin uke? :D

2 comments:

Synneopsis said...

Jeg er utrolig misunnelig på et kameraet!

Aina said...

Hihi (: ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails