Beeflower

Tuesday 26 May 2009

Mardiiiii

Nå var det tirsdag igjen med naturfagminiprosjekt, RLEprosjekt, fransk-prøve-muntlig-eksamen, Årsprøve på BarrattDue og Veronica og jeg som møtte Kristine og klassen hennes på toget(:
Hihi, jaja det er frykltelig mye på skolen for tiden, syns dere ikke? Dere har det sånn dere óg ikke sant? x) lærerne går for massemord tror jeg.
jeg er enda ikke ferdig ed å lese Brida av Paulo Coelho selvom jeg syns boka er fryktelig spennende.
Jeg tenker altfor mye tror jeeg rett og slett.
Skolen er en avveksling og det er egentlig ganske greit, bortsett fra prøver og sånt.
Tirsdag er fiiint og i dag gikk jeg og Veronica og surra rundt i byen i en time før vi gikk til toget og måtte bytte spor, hihi. Årsprøve kunne gått bedre, men det gikk vel helt greiit.. Ved BarrattDue dant vi noen kjempe söte blomster, hihi ♥
OG på toget hjem fant vi Kristine, Synne og klassen deres:)! på Drammenstasjon så var det en rar mann som ville søke etter et nummer fra en av våres mobiler, men ringe hadde han penger på kortet til selv, hihihi(:




Hihi, Veornica og blomstene♥









Amadeus med strikk i håreet, hihi (:

2 comments:

Veronica said...

Hvorfor er det bare jeg som kommenterer, det er da ikke noe gøy. Ikke det at jeg vet noe særlig om hvordan man skaffer kommentarerer, for bloggen min liker ikke å få noen..nå iallefall. Men reklame er fint :D

Aina said...

hihi,, jaa, duu er den eneste som komenterer du söte<3
hihi, selvo jeg reklamerer men.. hihi.. ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails