Beeflower

Sunday 24 May 2009

Heureusement♥






Åå jeg liker denne helgen som nå er ferdig<3. Den har vært helt fantastisk!
Vi har vært med SaxPistols på tur, kjørt laaaange bussturer, kjørt tog og karuseller, tullet med togveier, spist aaalt for mye godterier, og Julie og myke vondt luktede gymmadrasser, og Veronica, Sverige og Danmark(:
Det har rett og slett vært fantastiskt!
Men nå starter en forferdelig uke med prøveuntligeksamen, årsprøve, naturfagprosjekt og enda en fiiin tur til Danmark, bare med båt. Det blir en litt slitsom uke og i tillegg har vi fått i gave fra lærerne å ha to ekstra gymtimer på mandag med 3km det kan jo bli spennende.. hehe
jaja, jeg gleder meg værtfall til Danmark til helga! (: Båt, tog, spilletimer, Veronica og mer spilling og lytting og jeg vet ikke.
Hihii♥

2 comments:

Veronica said...

Hihihi, jeg synes det var en veldig heldig blomst den der på det nest siste bildet altså. :P

Og jeg gleder meg virkelig til slik en fæl uke jeg også. BLLÆH

Aina said...

Hihi<3 da er vi too ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails