Beeflower

Friday 1 May 2009

en helt kjedelig men grei dag (:

hihi, jaa jeg fikk da ingen telefoner i natt. Det var nesten litt trist altså x)
Sååå, Idag har jeg bare øvd, løpt rundt, liggi på gresset, lest bok, hørt på musikk, lekt leker med kusinene mine og spist mat og spilt piano. hihi, jaa.
Også er visst alle opptatt for jeg får jo ingen kommentarer, eller så er det bare sånn at jeg skriver for kjedelig.
Jeg hadde mareritt i natt faktisk og da ble jeg kasta i veggen av en to meter lang innbruttstyv-mann. Det var skummelt.
Og nå så er jeg trøtt og har lyst til å sove litt egentlig (:
Også savner jeg vennene mine. hvorfor har dere et liv og ikke jeg ?!

Også har jeg og minste kusinene mine sminket hverandre, å guri så pen jeg ble var mine ord (:

(:

såå noen bilder fra i dag :

Prøvde å ta på Amadeus hatten min (:


jaa

5 comments:

Synneopsis said...

Jeg bør kanskje bli flinkere til å kommentere, emn jeg leser faktisk hvert eneste innlegg du skriver=)

Bodø høres koselig ut, og det er langt nord. Det lengtse opp nord jeg har vært er vel et sted i Nord-Trøndelag...

Veronica said...

Jeg er ikke alltid så flink til å kommentere, kanskje :/

Meeen, vi skulle ringe, og idag ringte vi faktisk. Hihihi. <3

Aina said...

hihi, joo dere er flinke! dere er jo de eneste som kommenterer, tross alt, så lame er jeg liksom x)ü

jaa det er vel koselig her i nord og har fått söte klær (:
ja, det var trist at jeg ikke hadde på mobilen altså.
hmm<3

Anders said...

Så fin/søt/nydelig/herlig hund du har :D

Aina said...

Taakk (: jeg vet det, han er utrolig nydelig, ikke sant? (: <3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails