Beeflower

Sunday 17 May 2009

J'aime cette weekend!(:

En utrolig fantastisk helg som jeg er midt inne i!
Bursdag, picnik, Alexander Rybak som vinner mgp, 17.mai, godterier, Amadeus som savner pappa, Maaange koselige folk, gåtur i skogen på vei til Synne, ecco sko og se på mgp hos Synne! ååhh!
Først var jeg i bursdagen til Anette også da ga jeg henne en smash sjokolade med lilla solbriller uten glass men med striper og det var pakket inn i avispapir og sløyfer(: Jeg spiste vegetargrillspyd og brownies og drakk cola også hørte vi på rare sanger fra vi gikk i første og andre klasse, rett og slett kos♥!
Jeg har også vært på en kjempe koselig picnik hvor det var tepper og kjempe koselige folk og humor og lekeplass og snakking og alvesaker og søling! åå det var kjempe fiiiint og koselig altså♥!
Også hadde jeg blitt invitert til Synne for å se på mgp, men så var det sånn at jeg visste jo ikke hvor Synne bodde så jaa jeg gikk meg en tur i Torsbergtrokket og oppover en sti og langt oppover inne i skauen hvor det befant seg et par eccosko. OGså kom Kristine og redda meg på hovedveien(:. Det var kjempe kooos hos Synne, og vi satt og krysset fingrene for Alexander, og når sangen kom hoppet vi alle sammen opp og ned mens vi sang♥
Amadeus spiste nesten ingenting i dag og jeg tror han savner pappa stakar<3.









hihi
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

2 comments:

Veronica said...

Fantastiskfantastisk! ♥ ♥

Aina said...

♥♥
Tacker Veronicaa♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails