Beeflower

Saturday 2 May 2009

j'adore le jour

Jeg elsker denne dagen, den har vært så genial!
Først sto jeg opp klokka åtte og sendte meldinger med meg selv og vekte alle sammen med meldingstonen min "psykopat". Så dusja jeg og stelte meg (:
så forta jeg meg for jeg skulle være med til frisøren, hvor Hege skulle style seg (:
Hun ble kul:) også var det ei sånn ei dame om kom bort til meg og sa"Kor stilig du va!" da ble jeg glad (:
Da bar det på shopping, jeg kjøpte masse söte klær og koste meg skikkelig(: Hege møtte en beundrer som forfulgte oss og jeg møtte en jeg hadde snakket med på nettet også stirret alle sammen, var jeg virkelig så rar? x) eller var det jeg og Hege som ikke så helt gode ut sammen? x)
Så rakk vi ikke bussen, for vi kom et minutt forsent siden jeg skulle ha kaffe, og da måtte vi vente i to timer og tre kvarter. Vi surra rundt, men fant til slutt ut at vi skulle gi oss ut på en halvtimes gå tur fra glasshuset til citynord. På veien tok vi maaange bilder, for jeg hadde koffeinsjokk. Hege lo så mye at hun fikk kjempe hodepine etterpå på bussen.
Jeg har hatt en utrolig morsom dag, men både jeg og Hege smågruer oss til konfirmasjonen i morgen, siden vi skal sitte i kirka i en og en halv time! x)
Så nå skal jeg vel øve med pappa og siden jeg har med altsaxofonen, så må pappa gjøre om hele stemmen sin og droppe solodelen sin. Stakar altså.
Ellers så tror jeg jeg snart får migrene og må sove x)

Her er bilder fra dagen(:





6 comments:

Synneopsis said...

=)
Jeg liker virelig de bildene dine, selvom jeg ikke skjønner mer enn ett par-tre av de franske ordene...

Veronica said...

Tu adore CETTE jour :P
Fine bilder daa <3

Aina said...

hihi,,så koselig daa (:
jeg skjønner så vidt det selv x)
Unnskyld da Veronica, men du er litt flinkere enn meg :P
<3 takk

Anders said...

Det virket som du hadde en skikkelig koselig dag =D

Og så fine bilder, jeg liker stilen din litt altså =) virkelig!

Jeg ble kjempe nysgjerrig på hva du skulle øve på sammen med mammaen og pappaen din (?)
=D

Aina said...

hiihi (: tusen takk altså (:
ja jeg hadde vel det =D

Jeg tror jeg skulle øve med pappa fakssik til konfirmasjontingen x) det var morsomt :)

Aina said...

Vi skulle spille Czardas av Vittiori Monti (: <3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails