Beeflower

Sunday 10 May 2009

Fiiiine helgen (:

Fiine helgen ed speilrefleks og sykdom og prøvespill og Veronica og Aqvador og mat og nugatti og allergii og speilrefleks og kattunger og Amadeus og detektivserier og familien og maaaase rare saker (: hihi :)
Jeg har tatt maasse bilder på todager og jeg skal legge dem ut nå(:
Ogsåi går da x) jeg starta dagen i går med å være sylta, så jeg trodde jeg ikke kom til å klare å prøvespille, også gikk det kjempe bra etterpå, også trøstet Amadeus meeg, ooogsååå dro jeg og Vero og kjøpte speilrefleks til meg også ufnket ikke kortet mitt også kom mamma også dro jeg og vero til Veronica tok bilder så dro jeg hjem og så til Verojnica igjen x) jaa, en fantastisk helg hvertfall(:!
Amadeus söte<3

også kjeder vi oss i bilen x)


See på pusebabyene daa<3








aww se han var redd for kamera (:


Pontus og Louise<3


Fugleeggene : D




Veronicaa<3 og pusebabyen<3


Söte<3




pusebabyene<3


4 comments:

Synneopsis said...

Jeg merker fortsatt at jeg har veldig lyst på speilrefleks:)

Aina said...

:D <3

Veronica said...

Synne har speilrefleks, nei?
Søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøte bildenee! ♥

Og mamma trodde det bildet av deg var ett CDcover. (ja, mammmaen min leser litt blogger noen ganger)

Aina said...

hihihi (: sånn kan det gå :P <3
jaa er ikke de söte? :D <3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails