Beeflower

Friday 11 February 2011

Ashes of wine

Fineste dag hvor jeg lærte meg å stå på skøyter, det var andre time og den eneste timen jeg hadde i dag siden jeg skal til legen. Øve masse og kaffe med fineste Charlotte. Helg, sjokolade, kaker, aspirantkorps, buskerudmesterskapet, mye og greitfint.
Hvordan blir helgen din?
Lovely day, the day I learned how to balance at skates, it was my second lesson and the only one I had today since I'm going to the doctor. Practice a lot and coffee with lovelyC. Weekend, chocolat, cookies, aspirantcorps, Buskerudchampionship, and just a lot and okaynice(weird word). 
What are you to do this weekend? 
I tried showing you that my name is inside the earring, but it would not cooperate with me. 
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com

 Aina

1 comment:

anonym said...

sv; ååh, kjenner meg igjen i masse. likte mange av de samme tingene som deg. (:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails