Beeflower

Tuesday 22 February 2011

Vinterferie.

Vinterferie. Så utrolig fint. Jeg skal lese bok ved peisen og drikke kaffe med søster på fin kafé. Jeg skal ha finesteC på besøk som skal bake gulrotkaken sin til meg og vi skal til Sverige sammen. Lpene mine skal svinge i ørene mine med Elvis og Ella. Jeg skal i bursdag til finesteMalin(som blir atten faktisk!) og natte hos finesteT. Jeg skal spise god mat og kaker ofte og jeg skal øve til globalissuesprøve. Jeg skal øve masse saxofon og tilbringe timer med finefilmer og finsøster og finesteC. Jeg skal sy fine tøystykker og kjøpe nye stoffer så jeg kan sy enda nye tøystykker. Åh, hvor fint. Og selvfølgelig vil jeg oppdatere dere og bli bedre på å blogge oftere. Og hva mener dere om den nye headeren?
Wintervacation. Oh, how wonderful - can't wait! I'll read book beside the fireplace and drink coffee with lovelysiss at a pretty café. My dearest Charlotte is visiting me and she will bake me her wonderful and loveful carrotcake, then we're going to Sweeden together. The lp's will swing in my ears with lovely Elvis and Ella. I'm going in a birthday party for my dear Malin(turning eighteen actually!) and I'm going to sleep over at my dear Therese's place. I'm going to eat wonderful food and cookies and  I'll practice for my Global Issues test upcoming the week after. I'm going to practice at my lovely saxophone and spend hours in front of wonderful movies with lovelysiss and my dear C. I will sew beautiful dresses, skirts and shorts and I will buy new materials so I can sew new dresses. Oh how wonderful. And of course I will update you, I will be better at blogging more often. And what do you think of the new header?
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Aina



3 comments:

Anonymous said...

Du er søt. Og det var headeren din også Ü khleeem Nanna <3

anonym said...

så utrolig fin header. du har et nydelig design♥

May said...

Headeren var veldig fancy og original, likte sitatet og de søte røde skoene!

Vinterferien din høres kjempekoselig ut, jeg gleder meg til vinterferien :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails