Beeflower

Saturday 5 February 2011

My boy lollipop

Helg og fint. Lørdag inne i Oslo på Nmh med morsomme og glade mennesker, mye lærdom, sliten, sulten(snart taco), finemamma som kjøper mine bestevenner til meg, nemlig Ben&Jerry's. Åh, i kveld skal jeg for engangsskyld prøve å slappe litt av før søndag hvor øve til prøve og masse lekser skal gjøres.
Ellers har jeg møtt på så utrolig mange koselige mennesker på gaten som hopper ut av busker randomly og lurer på om jeg elsker og tror på Jesus. Eller koselige mennesker som er førti år eldre og har spilt klaver og sier han skulle ønske at han var førti år yngre når han møtte meg og som sier at mennesker i denne verdenen nå kler seg for kjedelig og ikkepent, eller kaffemennesker som ler slik at jeg nesten får gratis kaffe og ellers morsomme bussdamer som sier at jeg er en oppmuntring til alle andre ungdommer. Eller til slutt fine datamaskin(ikt-)folk som lar meg låne kopimaskinen deres fordi biblioteket ikke åpnet før timen min og fordi de syns jeg så så fin ut. Ufattelig fint har en det når folk smiler til deg og sier "ha en fortsatt fin dag". Åh.
Weekend and oh how wonderful. Saturday in Oslo at Norwegian academy of music with funny and happy  people, a lot of learing, tired, hungry(taco any time soon now), sweetmom buying my bestfriends for me, Ben&Jerry's. Oh, tonight I'm going to try to relax before sunday for once. Because sunday will be filled with practicing for tests and homework that has to be done.
Other, I've met a lot of funny and wonderful people at the street, jumping out of bushes randomly and wondering if I love Jesus and believe in him. Also people who is forty years older than me whising he could be forty years younger when he saw me and who've played the piano and thinking the people of the world now is dressing to ugly and boring. Or coffeepeople laughing so I almost get a free coffee, or funny busladies saying I'm an encouragement to the youth. Or computerpeople who let me lend their copymachine because the libary doesn't open before the lesson of mine and I looked so wonderful in their eyes. I love it when people smile at you and saying "have a nice day". Oh. 
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
 I tried looking a mix between these two and it didn't actually work out so well so 
you won't see any pictures of my catastrophe. 
//photo; copyright iltularve.blogspot.com'
 Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails