Beeflower

Monday 14 February 2011

Hush, hush.

Gratulerer med morsdagen, min finestemamma. Seriøst, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne for uten henne hadde jeg ikke kommet hit jeg er i dag. Alt det hun har gjort for meg er ubeskrivelig mye og fantastisk. Du er fin og ubeskrivelig, mamma. Så altfor glad i deg, jeg. - Din Aina.

Ny bok, nye muligheter? Skal hvertfall prøve å lese den, den heter Hush, hush og jeg tror den er superfin til dømmelse av coveret.
Fredagen med kaffe og fineC, lørdagen med 6timer Historie og filosofi - supergøy og øving, søndag hvor man våkner opp med feber, sår hals, vond nese, kvalme, tungt og ekstremt vondt hode og innser at man skal prestere i konkurranse(og selvfølgelig trodde jeg ikke på meg selv). Men jeg klarte å overbevise meg selv og få meg opp av sengen etter en ekstremt stor dose tabletter, vann og litt tørt rundstykke. Hele kvartetten var fylt med syklinger og ja, det er vel den beste beskrivelsen jeg kan gi. Alikevel klarte kvartetten å få 1.plass i Buskerud mesterskapet og utrolig nok klarte jeg å få 1.plass som solist også.
Det er rart det der, for jeg var frisk når jeg la meg på lørdag - jeg tror jeg er mentalt forstyrret eller noe slik at jeg alltid sørger for å være syk de gangene jeg helst ikke skal være det. For jeg er 80% av tilfellene syk i konkurranser på en eller annen måte.
Søndagen avsluttet jeg med konsert med aspirantkorpset som gikk litt halvveis, men vi kom gjennom det og folk lo. Sandefolk er koselige folk.
Resten av søndagen tilbrang jeg foran tven frysende tildekket i mange pledd med feber.
Håper neste helg blir litt mindre fylt av sykdom.

Happy mothersday, my dearest mom. Seriously I don't know where I would've been if not for her, I don't know what I would've done without her. I would not have come this far as I have today if she hadn't been there on the way. Everything she has done is incredible much and fantastic. You are lovely and fantastic(and amazing), incredible mom. Love you so much. - Your dearest Aina.
New book, new possibilities? I will at least try to read it, its name is Hush, hush and I think it is superlovely after judging the cover. 
Friday with Coffee and lovelyC, saturday with 6 hours of History and philosophy - superfun and ofc practicing my dear saxophone.  Sunday - waking up from two hours of sleep(the rest was nightmare/being awake because of the fever) and realising you're having fever, soar throat, soar nose, nausea, heavy and extremely headache. At the same time I tried convince myself that I was going to play in a competition this day. So when I had taken too many pills for recovering I could walk to the kitchen table to get myself some water and a little food. The whole quartet was ofc sick and yes that's the best I can say about our shape for this day. But we still made to get 1. place in Buskerud mesterskapeet and unbelievable I made it to the 1.place as a soloist too. 
It's weird, because I was perfectly fine when I went to bed at saturday - I think I'm mentally ill or something because I always get sick the times I rather not be. 80% of the competitions I'm playing in/ I've played in I've been sick in some way. 
Sunday was finished with a concert with my aspirantcorps which went okay(not perfect, but okay), We got through it and people were laughing. Sandepeople is fun people.
The rest of the Sunday I spent in front of the television, freezing under a bunch of carpets with fever. 
Hope next weekend will be a little less filled by sickness. 


And whenever I get rich and when I get my licence I will buy a car like this, and drive 
as much as possible. True story.
The picture is linked.
Aina

2 comments:

anonym said...

sv; aw, tusen takk fine deg! <3 du har supersøt blogg!

anonym said...

og jeg er følger av din blogg! ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails