Beeflower

Wednesday 9 February 2011

Beachwood 45789

Redd. Bare få de neste dagene overstått og få resultater. Lei av at ikke alt bare kan gå på gli for engangs skyld. I går kveld var jeg i teateret for å se folk motta kulturstipendet og det var fint, med fin mottakelse og konsert og inspirerende mennesker. Før denne sammenkomsten klarte jeg å brenne omeletten min som jeg egentlig hadde planer om å nyte(ikke det at den var brent gjorde at mine planer ble spolert heller da, men).
I dag står treig, tung og skyet skoledag på planen før øve på min fine saxofon og spurte med toget til Sande for å dirigere Sande aspirant korps og jeg er supernervøs for oss, siden vi har konsert på søndag og skal spille Hit the road Jack med solbriller og gå opp på scenen spillende uten generalprøve, siden jeg løper fra konkurranse.
Etter øvelse med disse små og positive menneskene så skal jeg ta natten fatt og øve til matteprøve. Can't wait..
Åh som jeg bare lengter etter at det skal bli mandag igjen for å bli ferdig med uken.
Frightened. Just need the next few days to be done and get some results. Tired of that not everything can just go amazing for once. Yesterday evening I was in the theater to see people receive a Scholarship of culture, it was nice, a nice reception and a concert and inspiring people. Before this nice gathering I made omelett and of course when I for once give myself time to enjoy the food I make I burn it, but it didn't stop me from eating it. 
Today there's a slow, heavy and clouded schoolday at my schedule before practicing my lovely saxophone, running to the train I'm taking to Sande. In Sande I'm going to work - conducting an aspirant corps and I'm supernervous on our behalf since we're having concert at Sunday, we'll play Hit the road Jack with sunglasses and go up at the scene playing without any dress rehearsal, since I'm going to play in a competition right before the concert. After this practice with the little, happy people I'm going to be awake all night practicing for my mathtest of tomorrow. Can't wait.. 
Oh how I'm longing for this week to end and for Monday to come. 

Is it possible to sleep until Monday when everything is over?


 Aina

1 comment:

anonym said...

så utrolig søt blogg♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails