Beeflower

Friday 15 January 2010

Chansons

Jeg har fått forslag på sanger, hvem er best mon tro?


Jeg foreslo: A winter story - Yiruma 
Denne må bli hørt for den er fantastisk söt og jeg blir så lykkelig av den, virkelig!



Jørgen foreslo: Where does the good go - Tegan and Sara
Den er veldig söt og anbefales også, jeg ble veldig glad og i et dansehumør!



Therese foreslo: How you remind me - Nickelback
Hun sa; Jeg blir så glad!
så jeg vil si den er Nickelback.



Hva syns dere, jeg liker best de to øverste for å være ærlig :))



Love Aina

2 comments:

Maria Sollie said...

Jeg tipser;
Mean - P!NK
Dancingshoes - Gavin DeGraw
Never Say Never - The Fray
Dear Mr. President - P!NK
What's up ? - 4 Non Blondes
My Hands Are Shaking - Sondre Lerche
One Chance, Then Romance - Micropops
I Don't Believe You - P!NK
Try - Asher Book
Ordinary People - Asher Book

Nei, tipser; Sjekk Spotify-listene mine.

Og.. joda, fine sanger ;)

Hero said...

Darin - You Don't Hear Me <333
den er seriøst fin.

Hero:)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails