Beeflower

Tuesday 12 January 2010

En peu

I helgen shoppet jeg masse fint med Charlotte, vi var faktisk sammen hele helgen og det var megakoselig! Vi så Sensless til Charlotte sovnet av slitenshopping dag og neste dag hadde vi slakkings med god middag og Knocked up. Før shopping og filmer og kos så var jeg å så på Caroline sin handballkamp, eller dvs, jeg så ikke henne spille fordi vi måtte rekke bussen, men de ledet hvertfall da vi dro.
Nå har jeg nettopp vist engelsk filmen på skolen(et prosjekt) hvor jeg var den dumme(!) og det gikk bra, vi fikk ros.
Jeg har funnet ut at jeg kommer litt etter når det gjelder Jørgen sin bursdag og beklager så masse for det(!), så Gratulerer så masse med dagen som var, Jørgen!♥ 
Jeg får ikke blogget mye for tiden fordi det er en del greierier for tiden, menemen. 
Jeg gleder meg hvertfall til 6.februar 2010; Emilie Autumn konsert ♥ med Charlotte, Kristine, Veronica og MT.
Jeg skal få meg medlemskap på MOOV og begynne å trene, noe som jeg gleder meg vanvittig til - komme i form.
Og jeg er rar for jeg liker gym.
Men nå skal jeg øve på statene i USA så ha en fin dag!


Husk at smiler du så får du mange smil tilbake, man skal lære noe hver dag. Det er ikke sikkert dagen kommer igjen.
:))


Cocorosie - Black Rainbow









Love Aina


2 comments:

Celina said...

skal du til usa igjen ??

Aina said...

neii.......
<3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails