Beeflower

Sunday 17 January 2010

Just another weekend.

Jeg har hatt det kjempe morsomt denne helgen. Det har vært alt fra magasinet alene, elkjøp-busser, sex and the city med fantastiske mennesker, tup - lærte masse yoga, Kveld hos Heidi med brødre som tror vi er fulle av rare ting, alt annet enn det vi egentlig spiste som var pizza og kake og godterier og vi lekte flasketutenpekerpå og jeg møtte mange söte mennesker, karaokerock og rnb og 60-tallsanger på VH1!
Jeg gleder meg veldig til neste helg, det blir fint!
Ellers så skriker magen min i smerter på grunn av for stramt korsett aktig kjole og egentlig er den ikke stram, det er bare at jeg liker  å spise mat og sånn altsåå.
Jeg elsker kick btw.
Og nå skal dere få koooose dere med bilder så! :))

Jeg kjedet meg noe fryktelig da jeg ventet på Veronica, Kristine og Synne på fredag kveld i pysj, topp(nyvaskethår), låst ute og dansegal.










söte pysjen min altsåå.












Det beste bildet fra NMH(lørdag) bra eller hva? Veldig avslappende saftbilde egentlig.











Her har man samlet inn penger til pizza lørdag kveld hos Heidi.











De er søte da,Victoria og  Kari !












Hele gjengen mooser Mina!












We'll blow you a kiss! (selvom det ser ut som om jeg spiser en elefant, men det tenker vi ikke på)











Victoria og Kari var kameraviruser, men de var noen søtekameraviruser!










Her åpner man kaka, (haha, jeg ler jeg), som man blir feit av.











Også avslutter vi med et fint bilde av Kari og Heidi, siden de var også søte.















Selina Gomez - Magic
Ja, jeg liker den litt jeg, ja jeg er litt syk.



Love Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails