Beeflower

Friday 1 January 2010

tjueti

tjueti
igår fikk jeg rakett i rumpa, sølte til kjolen min to ganger, hang meg fast i piercingen til Anette, hang meg fast i døren slik at jeg greide å klemme fingrene mine i døren, men dette var jo i '09 så it ought to be good.
I morgen har Amadeus bursdag.
Jeg har hatt øvefri ei uke og jeg sikler etter å få øvd, jeg lengter etter tid med saxofonen.
Katzenjammer er forresten fantastisk.
og nå ser jeg All I want for christmas så, bye.

Hvordan har deres nytt år og juul vært? Min har vært eventyrlig og skulle ønske den varte litt til.














Slik så vi ut på nyttårsaften.
















Love Aina

1 comment:

Celina said...

hahahahah du har hatt mye flaks i løp av 2009 da ;) det må du være engi i :D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails