Beeflower

Tuesday 5 January 2010

Minner fra 2009; ja det kom sent ja.

Jeg tenkte å ta med noen minner fra 2009, jeg vet at det ikke er alt, men det er da noe.

Januar:




Ja jeg så ganske morsom ut.








Kristine og Veronica farget håret mitt.

Fantastiske venner jaa med lilla og gule bukser!
Februar;
Amadeus kom til oss for å bli og det var 27.februar.
Mars;
Veronica og jeg skulle ha konsert og Kristine tok bilder til plakaten.
April;
NM - finalen, med fine plasseringer.
Ha, vi kjører av veien og havner i en ulykke, dette resulterer til ny, rød bil.
Mai;
Danseoppvisning med Hiphop - Rogne.
17.mai står vi klare i uniformen.
Kveld hos Anette, koselig.
Picnik med koselige folk.
Danmark med Sax Pistols.
Jeg og Veronica møttes tilfeldig på byen og tilfeldigvis hadde vi på oss matchende klær.
Juni;
Charlotte og jeg hadde picnik
Eksamener og prøveeksamener hvor jeg koser meg med treet til Kristina.
Like før jeg skal i Rebekka sin bursdag, det er minner.
Photoshoot med Veronica, Kristine og meg, Lolitaer.
Michael Jackson "døde", musikken lever jo fortsatt.


.
Band Camp med Veronica.


Juli;

Usa med Familie og Veronica.


August;
jeg begynner å få fans og hypes på lookbook.    (:


Danmark - igjen :))) - vi dro på vårt årlige kurs og så på kino(i 5min) om en røyk komedie ting.
Nok en sammensetting av folkene, kind of avslutningsmøte, koselig. Dette var hos Thea.
Elvefestivalen med Kiran og Anette, dagen etter fikk jeg spleiset dem, eller var det kvelden samme dag?..
September;
Jeg er blitt godt kjent med jentene og vi er gooode venner. vårt første "ordentlige" bilde sammen.
Rekruttdag på NMH talentting, samme helg som Drammen internasjonale musikk festival.
Therese og meg som skal på kino, mon tro hvilken film..?
Jeg tar meg en tur til London og møter mote designere og butikker og bokforfattere.
Oktober;
Første samlede klassebilde.
November;
Umm :)
Danmark nok engang.
Desember;
Tante Susanne og Onkel Magne gifter seg :))
Julenissedager og julehumør!
Barnevakt av Stella og Amadeus, de greide aldri å roe seg, samme dag bakte jeg 85 pepperkaker.

Håper dere ble fornøyde.
Jeg vet det er masse mer, men her er de fleste som jeg fant bilder av.
hi.

Her er Almost lover - A Fine frenzy



Love Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails