Beeflower

Thursday 28 January 2010

The last couple of days

ja, jeg er ikke så flink til å blogge nei, MEN. Dere er flinke til å kommentere, jo!! FU Aina.
:))
Stakar Amadeus altså. Han er vanligvis redd for alt mulig rart. Og selvfølgelig tenkte vi at to timer alene vil han klare. Men når vi kommer hjem etter to og en halv time så ser vi at han står i vinduet og det er porselen-glass-kår overalt. Putene ligger over hele gulvet, har han hatt fest? Nei, for tenk. Han har sikkert vært livredd da den porselenpotten hadde falt ned, og stakar han var jo helt alene jo.
Jeg glemte at jeg skulle på museum i dag og jeg klarte nesten å komme for sent.
Idag er det første konserten min i TjueTi så ønsk meg lykke til, skal spille Ballade av Henri Tomasi.
Men når man ikke har så masse å blogge om så blir det ikke så masse altså.
Har dere noen sanger så kom med det.
Her er en jeg hørte på bussen i dag, den var litt glad.
Its not unusual - Tom Jones





Og her er et sitat som jeg fant. :) hihi
"Det å være forelsket er det samme som å sleike på en stolpe om vinteren. Du sitter bom fast, og når du endelig har klart å kommet deg løs, gjør det jævlig vondt"


Love Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails