Beeflower

Monday 4 January 2010

Finefine perler

Jeg savner kameraet mitt,  litt altfor masse for da skulle dere fått sett alle de fine perlene jeg og julie har strevet med å prøvd å lage noen søte smykker i tre timer.jeg har surret rundt på byen og picasso og kjøpt stoffbokbind som kan finvaskes og perler og perlesmykke og smykke uten anheng i hele dag sammen med søss.
 Jeg savner vennene mine. men jeg savner ikke den ingen-tid-hverdagen med for lite timer i døgnet. Jeg gleder meg til å møte folk og ha et fint liv. Jeg gleder meg til å spille og spille og spille, men jeg liker ikke prøver. Tre prøver første uke og jeg har ikke begynt å sett på stoffet til en av de engang. jeg har skyldfølelse, men nå skal jeg drite i det, en dag igjen!
Tenkte jeg skulle slenge med noen bilder fra året som har gått. Har nesten ingen på denne pcen så vi får se hvordan det går. eller det kom visst senere siden jeg kan skrive et innlegg på gamle pcen, det kommer da i kveld daa.hi.
Jeg har fått söte nye gardiner med blomster som jeg skal henge øredobbene mine på og denne ideen fikk jeg fra Ida Marie. smarta.
det er jo 2010 og man har bare 2 år å leve igjen, noe ved det får meg til å smile, hva med dere? har dere lyst til å løpe?
og smartpeoplefilmen er kjedelig.
kameraet mittt!


jeg savner dere jenter!

visste du dette? det gjorde definitivt ikke pappa.




Love Aina

4 comments:

Julia Lind said...

Sv: Haha :D

Celina said...

jeg saaaaaaaaaavner deg AINA :)

Aina said...

Jeg savner deg ogsåååå! <3

Anonymous said...

Søte venner du har da xD
Og JA! det visste jeg!

Theresen din<3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails