Beeflower

Wednesday 13 January 2010

Hvordan èn natt kan forandre alt.

Det er utrolig. Den ene dagen er livet fint den andre ikke, hvorfor, hvordan? ikke spør meg.
I går kveld var tydligvis ikke dagen min eller personen som hoppet foran t-banen sin. Jeg klarte å brekke tånegelen min i to, likevel danset jeg glad rundt omkring og smilte, hva har skjedd? men jeg ble sjokkert og lei meg. For Julie sa hun hadde vært på fløytetime og fått vite at  en person hoppet foran t-banen. Jeg liker ikke når familien min nesten er så nærme som å kjøre samme t-bane som t-banen som kjørte på, det er så trist.

Over til noe fint noe, eller bare rart.
Jeg har lest horoskopet mitt for i år, to forskjellige utgaver, begge sier at jeg vil få mange utfordringer innenfor kjærligheten, hvilke horoskoper sier ikke det, gjelder det alle da?

Kameraet mitt skulle ha kommet fra selvmordsakkutten i går kveld, men siden mamma og pappa ikke kunne plukke det opp etter jobb igår eller i dag så blir det kanskje i morgen, yey?....
Men da finner vi et annet dugelig kamera, nå har jeg ventet to uker uansett.

Så nå har jeg "fri" i norsken siden læreren bestemte seg for å dra til London. hihi, kult.
 Jeg ser ikke veldig normal ut, MEN. smil:)





Jeg har ingen sang for idag, send meg gjerne forslag.

Og her kan dere lese om hvilken sminke dere kan bruke som ikke tester på dyr og slike slemmerier.
Jeg er dypt skuffet over söte Dior.

DEN RØDE LISTEN | DEN GRØNNE LISTEN


Rød; ikke bruk den, den er de slemme
Grønn; Bruk vær så snill.




Love Aina





1 comment:

Jørgen said...

WHERE DOES THE GOOD GO av TEGAN and SARA!
Hører ikke på annet for tiden. Du kommer til å like den! LOVER :D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails