Beeflower

Monday 18 January 2010

Det ingen andre ser.

Forundring. Jeg lurer på så mye. Er jeg den eneste? Den eneste som lurer på dette? Hva er livet? Hva er jeg? Hva er mennesket? Er dette en mellom stasjon? Men alle lurer på dette. Det er kjente spørsmål. Man må se det ingen andre ser mener jeg. Men hva skal jeg da se etter? Jo, det ingen andre ser etter. Hm.. Hvor mange timer har jeg kjørt tog? Hvor mange timer har jeg brukt på buss, på tog? Hvorfor ble jeg som jeg ble? Hvorfor kan jeg ikke leve uten å stille disse spørsmålene? Hvorfor finnes det kontraster? Hvorfor er det dag og natt? Hvorfor er det krig og fred? Hvorfor hadde det ikke vært fred uten krig? Hvorfor er det to og ikke en, hvorfor er det ikke to uten en? Hvorfor hadde det ikke vært dag uten natt? Eller natt uten dag? Hvorfor er det ikke spørsmål uten svar? Eller svar uten spørsmål? Kanskje det er det. For jeg undrer meg og undrer meg, med bare en fakta på bordet. Jeg kommer ikke til å finne ut av dette, for dette er spørsmål uten svar.



All by my self - Celine Dion
Synes den passet til settingen.
:))



Love Aina

2 comments:

Hero said...

Jeg tror du leser tankene mine, Aina. Dette har jeg lust på lenge. Vi tar en diskusjon i fransktimen<3 HAHA. men, seriøst.

Daniel B said...

Sånt er skummelt å tenke på, man havner i en transe og bare tenker og tenker. Så blir man gal tilslutt!

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails