Beeflower

Tuesday 19 January 2010

glede, leve?

Det er ingen som ser, ingen som forstår. Jeg føler meg så fri, så glad, jeg får energikick. Jeg smelter av glede. Jeg vet ikke hva det er. Jeg har jo ikke kjærlighet i livet mitt. Eller det kan diskuteres hvilken kjærlighet man snakker om, men likevel. Jeg smelter. Rart det altså. Jeg hører på musikk jeg aldri ville hørt på før, hva er det som gjør meg så gal? La oss bare leve med det uten å tenke så mye. Jeg skal forandre alt. Jeg skal være positiv i negative situasjoner. Jeg skal smile. Jeg skal skifte innstilling. Det har jeg allerede gjort. Jeg smiler. Jeg gleder. Jeg lever.





Love Aina

2 comments:

élodie xo_chewie_ox@live.fr said...

hey, i found you on lookbook and i have a fashion blog project for you, but i don't have your mail to explain you the idea :/ and i didn't find you on facebook ! see ya !

Nicholas said...

Må si jeg liker dette innlegget. Å leve er noe jeg setter stor pris på. Glede og musikk byr meg ikke imot heller.

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails