Beeflower

Thursday 21 January 2010

malade

Amadeus sover, Jeg spiser meg feit på godterier fordi det er trist å være syk, Jeg har nervøsfølelsen for i morgen.. Jeg har sett Hannah Montana The Movie for firetusenogførtihundrende gang, og nå ser jeg Bridget Jones for femtusenogtrettitre'ende gang. Og jeg gråter av filmene helt alene  siden de har triste punkter - haha.
Og jeg bør øve til Franskprøve, men forkjølelsen min og halsen og alt og hodepinen sier nei. Så her sitter jeg å synes litt små synd på meg selv, men siden jeg er syk nå så håper jeg på å være frisk til helgen - I better be - for jeg bryr meg ikke om jeg er det.
Jeg har begynt på talen til søstra mi sin konfirmasjon og den er søt.
Og nå kommer hora og avslører cleaver at han er et vrak og Bridget havner i fengsel, anyway.
Hvordan går det a folkens? Jeg har hørt at det er en del som er syke for tiden.
Og btw, jeg slipper Brede i matte(!) jeg skal ha Helge i stedet!





Og nå synger de denne, aldri vært personlig fan av den, men.


Love Aina

2 comments:

Zalmoxis said...

So beautiful and sexy!

Elise said...

God bedring! :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails