Beeflower

Sunday 6 December 2009

187'ende innlegg

Jeg har kommethjem fra Haugesund og prøver å overbevise meg selv om at det ikke er lekser til mandag, Brylluppet var storartet og fantastisk. Jeg traff alle fetterene mine - Takk for det!
Jeg har pakket opp eeevig med gaver til onkel og tante (64 gaver totalt!) og det var hardt, syns nesten lønn hadde vært fint - neida.
Så nå skal jeg spille konsert snart med et kor i Skoger kirke. og jeg er litt sliten.
Det har vel skjedd masse morsomt i helgen, eller?
Mobilen min har værtfall har hatt fest i bilen i tredager nesten siden Aina hadde klart å glemme den der.
Jeg har sovet på megamadrass og altfor myk seng og dusjet i en dusj som lar vannet renne utover hele gulvet og jeg har sett på beatles dokumentar - delvis hvertfall.
Jeg har blitt kjent med Onkel Magne sine slektninger, blandt annet megasöte småbarn som løper rundt i nattkjoler klokka to om natta. Og Malin og Jonas som flyr rundt i tre etasjer med kameraet mitt - hihi, endel utydelige bilder, de er søte.
Snart er det jul - vi liker å late som.

Meg og Mormor - Glad i deg!

Brudeparet!


Dansing!

Åpning av kaker!




Musikk!


Meg og Malin wweew! <3



Andreas og Elvira

Malin sötee


Bruus

Jonas ha



Malin(kusina mi) og Meg - Glad i deg også!

Tante og Onkel :)


Love Aina


Julepresangen - Alf Prøysen


Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails