Beeflower

Thursday 24 December 2009

So this is Christmas

Picasso er et fint sted hvor jeg har hengt mye i det siste av koselige årsaker, men nå er det jul, picasso er stengt, og jeg vet offisielt at jeg er sterkt bortskjemt. Jeg har fått så utrolig masse fint i år! Jeg har fått mobil og ipod og eyetoy og flatskjerm og såper og genser og kjole og hårbøyler og solbriller og hårbånd og smykker og øredobber og NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS; søsteren min vet hva jeg vil ha, og Tim Burton bok og godterier og kort og tepper og sjokoladefudgemaskin og pysjamas.
Jeg er veldig glad i dag.
Nok engang har jeg blitt kalt Gina, ikke nok med at det bare var i avisen, men selvfølgelig blir jeg introdusert som Gina på plakater og programmer itillegg - ikke det at det ikke er et fint navn altså - jeg bare vet at jeg heter Aina.
Det har snedd uvinnelig masse og nå skal jeg opp å se på Nightmare before christmas og sitte under haugevis med tepper og spise masse godterier som jeg også fikk til juul!


Liker dere Nightmare before christmas?

Også spiller vi av denne nok engang, selvom den er spilt før.







Love Aina


3 comments:

Daniel B said...

Ja, vi elsker NBC! :D

Aina said...

Hihih, Braaa! <3

Synneopsis said...

Selvfølgelig elsker man Nightmare Before Christmas. Den er en tradisjon og en klassiker.

God jul!

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails