Beeflower

Monday 21 December 2009

198 - incredible - jeg henger etter!

Jeg henger litt etter, men jeg liker det. Alene om en ting hvertfall!
Denne helgen har jeg gjort masse surr altså! Jeg har bare kost meg rett og slett! Jeg har vært på fest, som jeg allerede har beskrevet i forrige innlegg, jeg har overnattet hos Ida Marie, hvor jeg hadde med meg Amadeus(det tok han to timer før han kunne ha mot nok til å nærme seg små søstrene hennes på kanskje sju år) og de ble selvfølgelig fra seg fordi de trodde han ikke likte dem - han var jo bare redd. Jeg har vært på en utrolig koselig kveld hos Therese, fra ett til ni om kvelden og da bakte vi pepperkaker og kake menn i tre timer mens vi etter på åpnet gaver og spiste grøt - gøy!
Ida Marie og jeg bakte konfekt hele lørdagen(bæsjer og juletrær riktignok) og det var utrolig gøy å gi dette i julegaver, for de så ikke særlig pene ut. Så vi fant ut at konditorier skal vi ikke bli hvertfall.
Dette er mitt 198'ende innlegg og tenk om jeg glemmer å si i fra om det 200'ende, wow liksom.
Idag skal jeg gi ut de siste julegavene og ha en siste kjedelig skoledag(avsluttet med matte).
Jeg går nesten tom for julesanger fortiden, antageligvis fordi jeg startet for tidlig.
Jeg har en utrolig kul tights også og selvfølgelig finner jeg ikke bilder av den på nettet, Lindex er smålig teit.

God Jul hvertfall!
Og her er Sonjas sang til julestjernen(og ja ikke 'a ending, min og Ida Marie's ting)












Love Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails