Beeflower

Tuesday 8 December 2009

Løpløpløpløpløp

En Julie på toget

En Solveig på BarrattDue



Juul




Vi liker å tro at det er Obama's mangetusener av politibiler som kjører forbi oss
Løpløpløpløp
stress
jul
♥ øvee
Amadeus som snorker på fanget mitt
forkjølelser
konserter
prøver
BarrattDue prøve som gikk bra - bedre enn jeg hadde trodd
Nytt bloggdesign sier dere lesere? Ok.
Verden er stor og liten
og ser man positiv på livet så er det lettere å få livet på skinner, enig?

Chest nuts roasting on an open fire - utrolig fin.


Love Aina


3 comments:

Anonymous said...

Obamas biler? Er ikke han i Koebenhavn da? Koselig at det snart er jul. Den sangen hoerte jeg forresten paa radioen i dag morgest foer jeg maatte tvinge megselv ut doeren og ut i kulden...

Synne Helene said...

Selvfoelgelig jeg som skrev den forrige kommentaren, med en idotisk amerikanske skolepc som postet foer jeg hadde faatt tastet inn navn.

Synne Helene.

I said...

Ja, enig i at det hjelper veldig å se positivt på ting.. :)

Og førjulstiden er så fiin. Bortsett fra prøver og eksamen og slikt, men det må man jo igjennom. Kanskje litt av sjarmen..
:)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails