Beeflower

Saturday 19 December 2009

Altsååå

Altsåå.
Jo.
Denne uken har egentlig vært stappfull av stress, ulykkesdager, shopping, rydding/støvsuging av leilighet til koselige mennesker og fest.
Jeg har hatt litt av en ulykkesdag, med at jeg klarte å skyte ballen i huet mitt selv en gang og få den to ganger i huet av to andre medmennesker for eksempel.
Jeg har ryddet og støvsuget leiligheten til Veronica og Jørgen. Det var koselig, og det trengtes virkelig, selvom de fikk oppvasken selv.
Jeg har selvfølgelig hatt stress, det har jeg som regel.
Jeg og Therese har vært å shoppet på Sandvika, siden vi selvfølgelig sluttet halv ti. Så da fikk jeg også kjøpt en fin kjole.
I dag så var jeg med Ida-Marie på fest og møtte mange koselige mennesker. Vi møtte en annen morsom menneske på bussen og siden ingen av oss kunne veien til festen så lot vi bussen kjøre i en liten sirkel før den slapp oss av slik at vi måtte gå lenge i kulde. Og alle likte å mobbe ciderne mine som var frosset til is fra terrassen og som vi måtte  spise som is, så jeg og Fritjof og Ida-Marie gjorde det om til slush og spiste cider-is. Vi kalte Hallvor for Theodor og sang om "Devil town". Vi sang mange andre sanger også, vi så på barnebilder av familien til Fritjof, vi hørte på André spille på gitar, vi spilte piano mens Tessa sang[ikke Therese fra skolen]. Det var en koselig kveld som ble avsluttet med å gjøre narr av Aina og stå og fryse seg ihjel ute og gå mangemange meter i kulde og bo litt på 7/11. Gøy var det nå værtfall. Og siden det var tusenvis av mennesker rundt meg som røyket [jeg gjorde hva som helst for å være i andre rom] så luktet kjolen min[den nye] vondt da jeg kom hjem - ikke sååå gøy.


Nå sitter jeg og fryser med stor genser og pysj. Det er koselig og nå skal jeg sove litt. og i morgen skal jeg bake og øve og ja.

Vi er vel alle litt paradokse, eller hva?
Paradoks betyr at man sier i mot seg selv.

Denne ligner på kjolen, men den er absolutt ikke like söt. OG min kostet kun 129,- så ja, min er finest og billigst tenk!




Sleigh Ride er fin.



Love Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails